2012-01-02
 01:06:00

Nytt år nya tag

Gott nytt år på er!

Hoppas att ni hade ett bra firande och att ni mådde som ni förtjänade när det var dags att vakna :D Jag hade det toppen i alla fall vart dock jätte trött efter tolvslaget så runt ett sov jag redan. Det märks att man blivit äldre och inte orkar hålla igång hela natten. Men när man vet att barnen vaknar tidigt så är det lika bra att man lägger sig och sover.

Just nu sitter jag på jobbet och gäspar är lite trött i huvudet trots att ja låg länge imorse men det gör tydligen ingen skillnad man blir lite däven vid en viss tid i alla fall men det går oftast över efter ett tag.

Idag bestämde jag och Johan att vi ska sluta äta godis och kakor och försöka att gå ner båda två i vikt de brukar vara ganska trögt men det går ju lättare att göra det ihop än om man gör det på egen hand jag ska bara få ett fungeradnde shcema på med hund rastning och träning det känns som man inte får ihop det riktigt men ja jag får ihop det med sömn och så efter jobbet. Men om man kommer igång med träning osv så kanske man blir piggare över lag vilket jag vet att man blir men det fungerar i tanken men i praktiken är det lite svårt att få ihop det. Men det ordnar sig dumma funderingar mitt i natten men det är nödvändigt att få ordning på kroppen. Vill se bra ut till sommaren är egentligen inte jätte missnöjd över mig själv men 10kg ska bort till att börja med så får vi se hur det går med det.De svåraste är ju att hålla vikten.

Det var några rader ifrån mig hoppas ni har det bra där ute :)

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: