2012-11-02
 20:38:45

Fredag igen

Hej på er.

Jobb veckan är avklarad och jag jäser i soffan efter en lååång dag. Jag skulle så önska att värken i min höft släppte så att jag kan gå ordentligt men det som inte dödar de härdar säger dom ju men brukar inte klaga så här men de gör så fruktansvärt ont. Får nog pallra mig till vårdcentralen på måndag om de inte släppt. Men är samtidigt rädd för vad dom ska säga för de känns som de kan sätta käppar i hjulen dör min resa med jobbet som är avfärd en vecka.

Annars har dagen varit lugn har städat och tvättat så är bara små fix kvar men får ta lite i taget. Johan börjar få bättre känsla i handen men har fortfarande mycket svårigheter med vissa saker som att tex hålla i mjölken.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen så de är gjort är så mysigt att lägga sig o rena sängkläder och ny duschad.

Ha en bra kväll.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: