2012-10-03
 10:09:05

För mycket som hänt så inte hunnit blogga.

Hej på er!
 
Ja här rullar dagarna på i ett känns det som. Har jobbat massor känns det som i alla fall och sen har det varit mycket stök och bök på hemma fronten med att göra i ordning hemma för en ny säng osv. Så ni får ha lite överseende med att de blir långt i mellan gångerna ibland.
 
Idag är det en lugn dag har inte riktigt någon energi då jag sovit så kasst pga oro för min älskade moder som är väldigt dålig just nu och vistas på sjukhus.Kan lixom inte fokusera på något. Sår och väger om jag ska sätta mig på ett tåg och hälsa på men jag vet inte om jag gör så mycket nytta om jag åker så det är svårt känner mig så kluven. Om någon kunde ge mig ett bra svar så vore det väldigt bra ska avakta vad som sägs idag i alla fall så får vi se vad som händer om jag ev åker en sväng i helgen och kollar läget i alla fall.
 
I måndags hade jag och Johan bröllopsdag och jag hade 2års dag som anställd på jobbet känns så underbart att livets alla delar är där dom ska. Mycket negativt har hänt den 1a oktober men jag vill inte låta det påverka mig för mycket men vid den här tiden på året brukar det vara många tankar om vad som kunde ha hänt och många känslor som bubblar inom en.
 
Det är nämnligen så att den 1a oktober 2007 så låg min älskade Emilia på Neonatal avdelningen med svår hjärtsvikt och kämpade verkligen för sitt liv samma dag så satt jag och Emilia i en ambulans i ilfart till Drottning Silvias Barn och Ungdomssjukhus i göteborg ca 7dagar senare så opereras hennes hjärta och det är det värsta en förälder kan behöva gå och vänta på hur det ska bli om hon kommer att överleva operationen eller om hon kommer att klara det och hur livet blir efter det och ännu värre att hon inte skulle ha överlevt operationen
Våran snutta första gången på DSBUS
Här är efter operationen på IVA
Min älskade gumma nu 2012
 
Ryser i hela kroppen när jag tänker på vad som kunde ha hänt men jag är ändå tacksam för att det finns så bra kirurgi i Sverige som kunde laga våran älskade Emilias hjärta som idag ser förvånandsvärt bra ut förhoppningsvis så klarar hon sig utan någon mera operation och om inte så löser man det då på bästa sätt men jag får rysningar varje gång jag ser DSBUS vi var ju där för ca 3år sedan och gjorde en ballongsprängning på hennes hjärt klaff och det var inte kull känslomässigt kan jag lova.
 
Nej nu ska jag sluta babbla och gå och vika lite tvätt.
Ha en bra dag.
KRAMAR


Emma Jakobsson

Fy vad hemskt med massa jobbiga saker förstår att du är orolig för din mamma. Vore jag du så skulle jag inte vänta med att åka.
Ta chansen med pappa gick det väldigt fort och varje sekund man har med någon som betyder så mycket som föräldrar är viktig.
Jobbigt att ni behövde gå igenom allt som du skrivit som hände emilia. Skönt att hon är en frisk liten flicka nu Kramar Din eviga vän


sofia

hon är ett mirakel precis som ian de är kämpar våra små barn <3 kram sofia



PUBLICERAT: 2012-11-17, 21:31:23 | URL: http://nattstad.se/klantfia

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: