2012-10-12
 19:12:00

Fredag

God kväll i stugorna.

Idag har det varit en mycket lugn dag Emilia har haft feber hela dagen och hon har mest dragit mig i benen hela dagen så det har blivit mycket film tittande vi bakade en liten kaka för att ha något att sysselsätta oss med.

När Johan och Casper kom hem så tog vi oss en promenad i det otroligt fina höstvädret synd bara att det är lite väl kyligt. Men det är ändå rätt uppfriskande då :D Vid 16 tiden så åkte vi och lämnade Casper som ska sova hos en kompis tills imorgon han var jätte nöjd för det och sen kan han behöva lite annan uppmärksamhet när Emilia är sjuk och man inte kan göra så mycket annat. När vi lämnat honom så åkte vi vidare till svärmor och tog en fika och kollade en stund på tvn och testade hennes gåband men det var inte alls samma som på gymmet.

Nu ska jag strax trava iväg till jobbet jag vågar inte cykla idag för dom senaste nätterna har det varit -3 grader så jag vill inte riskera att cykla omkull det känns lite onödigt att skada sig. Imorgon när jag slutat så tänkte jag ta mig ett gym pass känner mig grymt taggad och ska bli skönt att löpa av sig lite lagrad energi :D
 

Jag önskar er alla en toppen kväll. Det ska jag i alla fall ha :D

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: