2012-10-11
 21:13:17

Full rulle som vanligt.

Hej på er!

Ja som vanligt så går dagarna bara utan att man hinner fatta vart dom tar vägen riktigt. Men det är väl så med livet dagarna bara försvinner i ett nafs och helt plötsligt så har dagarna blivit månader och år. Är ganska otroligt egentligen.

Den senaste veckan har bestått av massor av jobb och träning sova och greja ute i trädgården med att få upp alla dessa äpplen som ramlar ner hela tiden. Tagit många promenader när vädret varit fint och igår var vi uppe vid elljusspåren och tog mellis i solen med barnen de tyckte dom var jätte kul. Dom passade även på att leka lite i dammen som var där dom kastade små sten och gjorde barkbåtar de är så livet ska vara att man kan vara ute och njuta av den fina natur vi har.

Idag har det varit strålande sol och inte ett moln på himlen i princip. Lämnade barnen på dagis/skolan och sen blev jag hämtad av snälla grannen så styrde vi kosan mot gymmet och körde ett mycket bra pass. Är så glad att det går lättare och lättare att springa fast de är jobbigt de vill jag lova men jag märker skillnad från varje gång man gör det. Löp programmet som jag kör efter fungerar faktiskt riktigt bra och tro de eller ej så kommer man nog att klara att komma ifrom på dom 12 veckorna som det är på. Efter gymmet så var de möte på jobbet och sen tog jag mig en lååång promenad ut till Johan på hans jobb och hämtade sedan barnen och kosan styrde hemmåt för att sedan vandra vidare till lekparken och njuta ännu mera av den underbara solen som lyste.

Vid 16 började vi röra oss hemåt och på vägen hem stod jag o barnen och studerade en ekorre som tappert samlade ekollon till vintern den var så söt när den sprang upp o ner och hämtade små ekollon. Barnen var helt förstenade av den lilla korren som sprang där och samlade mat. När vi kom hem så satte jag barnen i badet för dom var så himla smutsiga efter all lek ute i lekparken. Undertiden slängde jag ihop en ungspankaka som barnen åt upp i ett nafs :D

Nu sitter jag i soffan och slö tittar på tvn och tar igen mig efter en mycket aktiv men givande dag. Blir att ladda batterierna för en jobb helg och en mycket full späckad nästa vecka med något inbokat varje dag.

Ha de toppen!

Kram på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: