2012-10-26
 21:42:13

Mycket på gång samtidigt :S

God kväll på er!
 
 
Ja det händer verkligen mycket nu för tiden man hinner knappt andas i mellan känns det som men jag hoppas veckan som kommer blir lugn och harmonisk är en del förberedelser inför min resa med jobbet och sen är Johan sjukskriven pga sin hand så han är rätt handikappad just nu och kan knappt hålla i något utan att det ramlar i golvet. 
 
Har sen jag skrivit sist varit på dop av sötaste Robin och hälsat på släkt umgåts så mycket man kunde på kort tid blir intenstivt men det var det värt för att få träffa alla. Hoppas att vi snart ses igen det blir alldeles för långt i mellan gångerna.
 
Idag har vi varit och hämtat ut Emilias nya glasögon och det blev jätte fint på henne hon fick ett helt annat utseende lite mera vuxet kan man säga men jag tror att de kommer att bli bra. Sen åkte vi och lämnade gumman hos sin kontaktfamilj där hon ska vara tills på söndag och mysa lite. Gick rätt bra och lämna henne lite gnissel var det men inte så jätte farligt faktiskt. Hoppas att det kommer att gå bättre o bättre.
 
Nu är jag på jobbet och slö kollar för tillfället lite på tv jag har kommit ifrån tv helt o hållet orkar inte följa något längre ofta hemma så står tvn på men jag vet inte vad det är på kanalen. Så det senaste så har jag börjat sätta på radion i stället för jag vill bara höra lite ljud för det är för tyst runt omkring.
 
Imorgon ska vi åka till Sportmässa på Elmia ska bli intressant o se hur det är troligen kanske inte jätte mycket att ha men en rolig utflyckt. Casper ser i alla fall fram emot det mycket o det är huvudsaken :D
 
Var en kort uppdatering ifrån mig vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu men kände att jag ändå ville uppdatera lite.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: