2012-10-12
 22:52:00

Ups and downs

Livet består av många ups and downs och jag fulkommligt älskar mitt liv just nu får man göra det? Ja det tycker jag faktiskt att jag får och är ego i den tanken, för jag anser att vi har haft så mycket motgångar dom senaste 5åren med allt möjligt och man har mått psykiskt dåligt över allt som har hänt och nu känner jag att alla bitar börjar falla på plats i livet.
 

Har mycket kul framör mig och nästa år kan nog bli ett riktigt bra år om det blir som man tänker men det får man ta då. Jag vill bara lyfta fram att jag älskar dig min älskling och är så glad att jag fann dig (eller om det var du som fann mig) för 12år sedan även om det tog ett tag innan vi blev ett par så är du min absolut största kärlek och min absolut bästa vän jag någonsin kommer att ha. Jag älskar dig.



Du o Jag den 1a Oktober 2005 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: