2012-09-26
 19:25:56

En mycket seeeg dag!

God kväll!
 
Ja idag var inte huvudet piggt när jag strde min kosa hem ifrån jobbet så när jag kom hem så var det i princip ut med hunden och äta lite frukost och sen intog jag sängen. Jag vaknade igen när kl var runt halv två så jag behövde nog sova för jag fungerade verkligen inte alls det var precis som om jag gick och hade mig men själen var någon annanstans.
 
Sen när jag väl piggande till och kom ur sängen så gick jag ut med Wissie och sen ställde jag mig och gjorde lite mat för magen kurrade ju eftersom jag inte ätit på några timmar. Blev köttfärslimpa och makaroner hade inget annat hemma men det gick att äta det med :D i övrig har det inte hänt mycket att tala om idag varit en lugn dag. Emilia var väldigt trött ikväll så när kl var 18.45 sov hon redan och normalt så brukar man får börja tjata på henne vid 19 att hon ska sova inte lätt med långa dagar på dagis. Casper somnade strax efter för han var med riktigt trött. Har precis varit ute med hunden och tagit mig en smörgås och väntar på att Johan ska komma hem så man kan få gosa med honom i soffan. Känns som man inte hinner prata med varandra då vi jobbar om varandra hela tiden. Men det är ju så i perioder att man går om varandra men det kan väl vara nyttigt de med kanske.hehe.
 
Nej slut svamlar ifrån mig för tillfället nu ska jag kolla på djursjukhuset strax och sen bara vara :D
 
Ha en toppen kväll.
 
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: