2012-09-12
 23:17:23

God kväll i stugan :D

Hej på er :D

Här har det varit dagar med fullt ös och massa jobb. Idag har jag varit på hemma plan slutade kl 08.00 imorse och då var meningen att jag skulle städa huset men jag råkade sätta igång att baka i stället :D

Det blev två satser med knäckebröd och 83st bullar samt 16st morotsruts bröd eller hur man nu säger. Känner mig lite trött för tillfället men har varit en bra kväll o lugn haft svärmor på besök som åkte precis och Johan han jobbar fortfarande saknar min gosebjörn hoppas han inte behöver jobba hela natten i alla fall.

Imorgon så ska jag försöka få städat huset och sen baka lite sockerkaka tror jag lilla damen fyller ju år på fredag och då kan det vara gott att ha något att bjuda på i fall det kommer någon det vet man ju aldrig.

Nu ropar sängen på mig och vill att jag ska sova i den har ju inte legat på min plats på flera nätter nu så de ska bli skönt att få möta min älskade kudde.hehe.

Ha det toppen kram på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: