2012-09-19
 09:25:50

Lediga dagar med varierande väder!

Hej på er!

Blev några dagars mellanrum här men det har varit fullt upp med kalas för min lilla gumma som vi firat hela helgen känns det som. Det har verkligen varit höst väder ute nu dom här dagarna. Det regnar ena sekunden och solen skiner nästa och det går nästan inte över 10graders strecket i ute temperatur. Har varit ledig i några dagar nu och det är delvis dörför jag inte hunnit med att uppdatera vad som händer i livet. Det är ju lite mycket att göra med två barn en karl som jobbar kväll och en hund som ska ut och få motion. Men vet ni vad jag älskar livet ändå och ser spännande på framtiden hoppas verkligen att det blir som jag vill o tänkt men det vet jag om ca 3veckor så håll tummarna för mig :)

Igår fyllde våran älskade Wissie 2år och det är exakt 1år sedan vi fick hem honom.Jag är så oerhört tacksam för att det finns organistaioner som Sindys foundlings som gjorde att vi fick denna underbara varelse till oss som har levt i en hemsk missär.Tack ifrån hela mitt hjärta <3
 


Idag så ska jag städa lite i den mån det går har så himla ont i min hälsena som börjat krångla igen fick vara fri från smärtan i 6månader så får väl trappa ner tempot på träning och gång antar jag för att den inte ska gå av.Men det är så grymt frustrerande när man är så taggad för träning och har rätt motivation då säger kropp skrället ifrån man kan inte annat än att bli lite bitter då.


Ha en toppen dag.


Sofia

Stort grattis till emilia från oss! Grattis stora tjejen hoppas hon hade en bra födelsedag??!! Kramar sofia



PUBLICERAT: 2012-09-21, 17:23:48 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com
Sofia

Stort grattis till emilia från oss! Grattis stora tjejen hoppas hon hade en bra födelsedag??!! Kramar sofia

Svar: Hon hade en strålande dag och tackar för hälsningarna :D Kram Ida
Ida



PUBLICERAT: 2012-09-21, 17:23:48 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: