2012-09-09
 23:29:31

Nu ska jag börjar blogga igen :D

Hej på er!
 
Det var ett bra tag sedan jag skrev något. Men nu har jag bestämt mig för att ta upp bloggandet igen :D livet har stabiliserat sig och jag mår bättre än någonsin jag är så glad och stolt över mig själv att jag lyckats uppnå det jag vill. Men mycket är kvar men med 10kg lättare och en ork som är av dess lika så kan INGET stoppa mig.
 
Sen jag skrev sist så har vi flytta ttill ett fristående hus som vi hyr bor i ett jätte fint område med många barn i området. Där vi bodde innan så var det massa mögel och skit Emilia var riktigt dålig på slutet och hon har inte varit hälften så sjuk som hon var innan vi flyttade ifrån stället vi bodde på.
 
Emilia har även fått en diagnos på sig som gör våran vardag lite rörig i mellan åt men det är ändå skönt att ha något att sätta fingret på och att man vet att hon är faktiskt inte är riktigt medveten om vad hon gör i många lägen. Är mycket utredningar osv på gång men det kommer att lösa sig till det bästa i slutänden :D
Casper han växer och frodas han har hunnit bli 7år fattar inte vart tiden tar vägen. Han började i 1a klass för några veckor sedan och han tycker det är roligt men jobbigt med långa lektioner och lite raster. Men han kommer nog snart in i det skulle jag tro jag vet själv att jag tyckte skolan var jobbig när jag var i hans ålder minns så väl när jag gick i 1a klass de var en tuff tid som mycket av min skolgång var i o för sig men det tar vi en annan gång.
 
Igår så bokade vi en resa till Spanien ska bli så kul att åka iväg och känna att man har knåpat ihop till resan själva. Den bär visserligen av i slutet på augusti nästa år men det får det vara värt att vänta på :D när vi berättade för barnen så blev dom glada och dom kommer nog att längta lika mycket som vi. Fast nu ser vi i stället fram emot den stundande hösten o vintern som kommer hoppas på lagom med snö så barnen kan leka och bygga snögubbar i våran trädgård. Jag tycker de är mysigt med höst o vinter för då kan man tända en massa ljus och göra det extra mysigt inne.
 
Nu får det räcka för denna gången o jag lovar det ska inte ta över ett halvår innan nästa uppdatering.Kanske kommer den redan imorgon :P
 
Ha det toppen <3
 
Kram på er!
 


Ida

Roligt att du skriver igen :)

Svar: Tack :D jag tänkte att jag skulle bättra mig nu har varit lite lat o bara skrivit inlägg på fb i stället.
Ida



PUBLICERAT: 2012-09-10, 12:37:46 | URL: http://idalovdahl.blogspot.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: