2012-09-24
 13:11:58

Solsken

Hej på er!
 
Nu blir det så där knasigt med uppdatering igen :) Men helgen har varit bra Emilia har varit hos sin kontakt familj och det gick jätte bra så jag hoppas att det håller i sig vilket jag tror att det gör hon behöver bara tid att vänja sig vid tanken på att släppa mamma o pappa lite och även vi behöver lära oss bli bättre på det. För jag ska erkänna det är inte enklet men samtidigt är det skönt med lite lugn någon dag men det känns så konstigt att inte ha henne hemma.
 
I fredags fick jag hoppa in och jobba lite extra så på lördagen efter jobbet begav jag mig till gymmet och tränade i 1 ½ timme var riktigt mör efter det. Johan o Casper körde svärmor till tåget i falköping som skulle på en mini semester efter det så begav jag o Casper oss till badhuset för att plaska lite men det var så kallt att jag frös som en tok sen var det så himla mycket folk så man kunde knappt röra sig. Men det beror säkert på det extremt dåliga väder vi har haft. Sen på kvällen kollade vi på film hyrde Alvin och Gänget3 den var rolig men inte som dom andra två tycker jag. Sen på kvällen så lyckades jag med bedriften att somna på soffan vilket nästan aldrig händer men var jätte trött så det blev en tidig kväll för min del.
 
Igår så städade vi och var på Lager 157 en sväng fyndade en jätte fin jacka till Casper som hade kostat 500 men dom hade ett extra pris på 157kr så det var ett givet köp :D Sen kom Emilia hem på kvällen och vi myste en stund innan hon skulle sova sen packade jag ihop mig och cyklade iväg till jobbet. Jag har precis vaknat och inser att SOLEN SKINER idag :D så nu ska jag strax ta på mig och gå ut en sväng för att få lite sol på mig.
 
Satt och kollade igenom gamla bilder idag och blir lika ledsen varje gång jag ser kort på min lilla gumma från när hon var bebis och inser varje gång vilken himla tur vi har som har våran prinsessa hos oss och jag kan inte annat än att skämas över att det gått så bra när jag vet andra som har haft oturen att förlora deras små underverk som nu har ett bra liv hos änglarna i himmlen. Jag ska göra ett inlägg en dag när jag orkar om Emilias liv för er som inte läst min blogg innan och nya vänner som inte kännt oss så länge kanske vill veta med.
 
 
Nej nu ska jag inte babbla mera utan ut i solen och njuta med min älskade vovve och ta en prommenad så han får göra sina behov samtidigt som hans matte får njuta av en fin höst dag.
 
KRAM på er <3


Ida

Ni ska inte skämmas eller känna er dumma....ni ska bara vara lyckliga att ni har Emilia hos er. :) Tyvärr gick det inte bra för alla,men sådant är livet!

Svar: Det vet jag att vi inte ska men ibland känner man skuld fast man inte borde eller behöver.
Ida



PUBLICERAT: 2012-09-24, 20:12:34 | URL: http://idalovdahl.blogspot.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: