2012-09-10
 12:52:00

Tränat!

Hej på er :D

Det blev 2 timmar på gymmet men det var det värt men hjälp vad trött jag var precis efteråt. Känns så skönt att man kan pressa sig själv varje gång till att prestera lite bättre. Jag har aldrig direkt klarat av att stå på en crosstrainer mer än typ 2-3 minuter innan jag vill lägga mig ner och dö. Förra gången jag testade så gick det väldigt bra klarade 6minuter utan att vara helt död. Men idag så sprang jag på crossen hela 8 minuter och höll en hastighet på mellan 18-19km i timmen tycker jag är duktig för att bara ha gjort det två gånger. Känns som det kan bli lätt att komma i form om man fortsätter i denna takten. Själva träningen är inte direkt super jobbig men svettas som en gris gör man. Men det är så befriande efter man har gjort ett riktigt monster pass nu kör inte jag jätte mycket styrka för tillfället utan tränar för att få upp konditionen och bränna fettet som sitter fast på mig :) Nu ska jag fixa lite lunch Johan kommer hem om en timme så kan vi äta och sen blir det nog en prommenix med hunden innan det är dags att hämta huliganerna på dagis o fritids. Slänger in en bild på mig själv för er som inte sett mig på länge.

Ha det toppen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: