2013-08-06
 20:40:53

Värme bölja och höggravid=Dålig kombination

Hej på er!
 
 
Ja denna värme börjar ta ut sin rätt på min höggravida kropp. Men idag har nog tagit rekordet i hur varmt det har varit har verkligen varit både varmt och hur kvavt som helst idag kom bara en riktigt regnskur trots att himmlen var helt svart av åskmoln.
 
Men man ska väl inte klaga kanske för vi har verkligen haft en underbar sommar hittils och jag gillar att man kan vara ute hela dagarna och umgås med grannen med familj utan att känna en massa måsten. Trots att hemmet förfaller men det får man ta en annan gång när kroppen orkar vara inne och städa en regnig dag för det lär garanterat komma många sådana i höst.
 
Nu ska jag ta och packa ihop mig och gå och lägga mig för hela min kropp skriker att jag ska sova och det är väl bara att lyssna på den anatar för att man ska orka om det skulle sätta fart med att bebisen skulle vilja komma till världen lite tidigare än beräknat fast jag tvivlar starkt på det nu när det börjar närma sig sista veckan på graviditeten, som för övrigt har varit väldigt enkel trots att jag har varit svimmfärdig och illamående typ hela graviditeten men det kan jag faktiskt ta.
 
Här var i alla fall en snabb uppdatering på min något dåliga aktiva blogg men ska försöka att ta upp bloggandet igen bara kroppen blir återstäld efter graviditeten och allt annat.
 
 
God natt på er!
 

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: