2013-03-02
 18:25:56

Huvudvärk från ovan :(

Hej på er!

Jag är riktigt trött på att ha ont i huvudet inget jag gör hjälper. man känner sig ganska maktlös när migränen och huvudvärken sätter in. Jag har legat på soffan hela dagen mer eller mindre med undantag för lite matlagning och promenad med hunden.

Tur att Casper är så stor så att han klarar sig själv han har mer eller mindre varit ute hela dagen. Han kom in och var inne en kort stund för att sedan gå ut igen och leka. Men det är bra att han är ute och leker för det gör gott att få både friskluft och sen för att kunna göra åt energi.

Nu ligger han i soffan o kollar på bolibompa och har precis ätit lördagsgodis. Jag själv sitter vid datorn liten och försöker pusta ut känner mig så otroligt seg o som sagt ont i huvudet.

Ikväll blir det sista jobb passet för denna veckan sen laddar vi för en ny med nya tag med någon dag ledigt i mellan. Jag trodde inte att kroppen skulle påverkas så av att jobba natt men det är tydligt att de gör mera på kroppen än man tror. Men detta varar ju inte för evigt så snart ska man vara på banan igen hoppas jag i alla fall.hehe.

Snön smälter försiktigt bort på dagarna men de blir så himla kallt på nätterna så jag hoppas att de med vänder snart för jag vill ha vår på riktigt nu och slippa all is som ligger på vägarna just nu man får verkligen se sig för när man är ute och går.

Ha en toppen lördag.

Kram Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: